old friends

förresten så är jag orolig för min lilla amanda. allt kommer bli bra ♥

mamma och ellen kom hem från london idag, och hade med sig MASSOR med saker. mest massa julklappar som jag inte ska avslöja här, det vore ju alltför tråkigt, men även två par sjukt fina knästrumpor till mig och fyra schalar :) wunderbaar!

det känns lite som att jag tappar greppet
dagens låt: old friends, simon and garfunkel
can you imagine us years from today,
sharing a park bench quietly?
how terribly strange to be seventy.
old friends,
memory brushes the same years
silently sharing the same fears


Kommentarer
Postat av: maliiin

alltså för i tiden hade man huuur mkt tid som helst :O nu har man nästan ingen :O :(

2008-12-16 @ 22:04:00
URL: http://awiyh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0