sing about the sun, you queen of rain

har tagit pluggpaus (igen) och tänkte skriva en snabbis här. det går faktiskt framåt med fysiken, under tiden som amanda och sally var här hann jag göra drygt två kapitel idag hittills, bra jobbat tycker jag. tänkte göra färdigt iallafall ett till. för övrigt en mysig dag med mina tjejer, bilder kommer på amandas fotoblogg (som jag tänkte göra lite reklam för till mina få läsare, haha hjälper säkerligen inte så mycket men allt är bättre än inget eller?).

lyssnar på roxette jättehögt, riktigt härligt. sån nostalgi. alla texter sitter som limmade i bakhuvudet, så jag har gått runt här och sjungit och pysslat, bytt ljus, hållt liv i brasan, stoppat i diskmaskinen och pluggat.

nej fy vad jag maskar, nu får jag köra igång ordentligt igen, innan pappa slutar jobba och mamma och ellen kommer hem från london (med presenter, woho!) och stör.

Kommentarer
Postat av: maliiin

jag ska kolla i amandas blogg lite :D

2008-12-14 @ 21:07:30
URL: http://awiyh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0