the spotlight shines upon you

det är svårt att släppa gamla saker

och jag är så himla trött. min rygg värker, från timmarna stående på den lilla körkonserten på grand, körrepet hela eftermiddagen, stående på bussen, handlande med fille och sen friskis. att jag undertiden bar runt på alla mina fysiksaker har inte gjort saken bättre och vänsteraxeln är inte vad den borde. suck, jag får skylla mig själv

jag vet inte hur jag ska göra med fotbollen. helt seriöst så börjar det dyka upp som ett problem i mitt liv igen. visste att hardeberga hade träning ikväll direkt efter friskis och blev så ledsen av att gå förbi och bara se planen. samtidigt är jag så trött på det. jag vet inte. efter jul. det och gerda, antagligen.

OCH COLDPLAY TILL SVERIGE!!!!!! igen :D:D:D jag vill jag vill jag vill.

johan johan du lämnar ett hål varje gång du åker iväg, allt är bara tomt

Kommentarer
Postat av: A

Du verkar ha samma beslutsångest när det gäller fotbollen. Man saknar den, det är en del av mig men ändå... Hoppas du löser det :) /a

2008-12-11 @ 21:15:18
URL: http://toast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0