think of me summertimes

slutprovet är över. så himla himla underbart. har nog inte riktigt fattat än hur skönt det är. och det var sjukt skönt att jobba idag också, har hittat ett perfekt sätt att sitta för att inte få ont i ryggen, vänsterfoten på 72-76 uppsala trans och högerfoten i gummibandslådan. dessutom har jag aldrig jobbat kväll innan, kändes mycket lättare när det var mörkt. att vi fick sluta en timme tidigare idag också gör ju inte saker sämre. det är jätteskönt egentligen, bara sitta där och tänka på att lägga breven i rätt fack och att lägga trelleborg i 231 och dom andra i 23-24 osv, ha någon annan som håller koll på när man ska ta en liten paus, eller äta, eller sluta. utan att tänka helt enkelt. rensa huvudet. eller kanske rättare sagt fylla det med andra saker. det funkar iallafall.

fick reda på matteprovsresultatet, gick hur bra som helst :D och så köpte jag sista julklapparna idag, skönt att ha det över. en duktig dag! imorgon ska jag klippa mig, spännande

Kommentarer
Postat av: maliiin

köpte du min idag alltså :O :D hihih så trevlans, men du , du vet väl om att man inte får bete sig huuur som helst :O?! de e riktigt skönt med posten egentligen ja...

2008-12-16 @ 22:02:22
URL: http://awiyh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0