you said I must eat so many lemons 'cause you are so bitter

förresten, det var ju jordskrev idag! skåne skakade bokstavligen i morse. vaknade med ett ryck 06:23 av mullret, först var jag säker på att det hade brutit ut ett krig. sen när jag vaknat till lite insåg jag att det är nog inte så troligt, så istället tänkte jag att de kanske provsprängt en bomb på revinge som övning som blivit lite väl häftig. sen bröts mina fantasier av att jag hörde tvn nerifrån säga att det varit ett jordskrev. puh, tänkte jag, mamma gav mig fler hemska idéer om vad det kunde varit när jag väl gick upp, hon trodde att det var varmvattenberedaren som höll på att explodera. det är min mamma det.

Kommentarer
Postat av: maliiin

tänk så hemskt om de varit den lixom :O buhhhhh !

2008-12-16 @ 22:00:52
URL: http://awiyh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0