you're too sweet to be just mine alone

jag har gjort en del fysik ändå
och tjurat sjuka mängder
pms i mitt hjärta, not
inte i johans heller, stackars honom som behöver stå ut med mig och mitt usla humör. tack älskling

men det börjar repa sig! innan julkalendern kvart i sju tänkte jag ha gjort uppgifter till tre kapitel i fysiken, tror det kommer funka. sen blir det då julkalendern, harry potter, brottskod försvunnen, marängsviss, julmust och chips. jävlar vad tjock jag kommer bli. efter jul börjar workout ordentligt. får nog bli ett nyårslöfte, träning minst tre pass i veckan, mindre onyttiga saker och smal igen till sommaren.

imorgon blir det lättare med fysiken, amanda och sally kommer hit och vi ska plugga järnet, men det är så mycket lättare när man inte är ensam. givetvis ska vi trycka i oss onyttigheter också, det hör bara till helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0