your's are the sweetest eyes I've ever seen

datorkillen har varit här och bytt moderkortet åt mig, så förhoppningsvis ska datorn vara vad den borde igen nu :) om en timme ska jag vara hos una för att julbaka lite, borde duscha, klä på mig, packa inför trippen till dalarna, städa mitt rum, snyta mig, ta huvudvärkstabletter, men ojojoj vad jag inte kommer hinna något av det där. fast duscha och klä på mig måste jag ju, och tabletterna är väl inte helt fel heller. sen skulle jag vilja hinna prata med johan också men nu är han och äter och jag ligger här och fördröjer tiden, det är inte bra!!!

kom precis på varför min mage kurrar hela tiden, har ju glömt bort att äta frukost och lunch idag. inte så smart kanske, så det får nog bli någon slags mat nu. och dusch och påklädning. tur att det är jag som håller i kameran idag, då behöver jag inte oroa mig för att fastna på bild iallafall. för jävelen tilda, sluta svamla och börja duscha. tjing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0