blogg, woho

jaha. nu sitter jag också här, och skriver i en blogg. det känns lite som en dagbok, fast det får det nog inte bli. isåfall en ganska kodad så jag inte råkar avslöja alla mina innersta hemligheter.

jag är tilda, 16 år 7 månader och 2 dagar nästan. jag går på spyken, nv1d såklart
fotboll är mitt liv. utan att överdriva. fotbollstjejerna är bäst. om två veckor åker vi till italien, lido de jesolo nära venedig, jag bangar INTE.

jag har bilddagbok också, men egentligen antar jag att alla som ser detta faktiskt har hittat bloggen där. det innebar ju också att allt det jag skrev där uppe var jävligt onödigt egentligen. jaja. tough shit, synd för er om ni har läst det. detta är min blogg och jag tvingar inte er till någonting (:

Kommentarer
Postat av: Clara

lido de jesolo nuuuu tack! :) vi kan köra vattengympa i havet, hade inte varit helt fel :D

2008-02-29 @ 00:12:18
Postat av: Beccsi

Hallåå Tilda! :D Skojsigt att du har skaffat blogg :)

2008-02-29 @ 16:11:50
URL: http://beccsi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0