tankar och nätter

jag vill bli en sån som kan skriva så folk börjar känna saker. det vore fint.

ibland saknar jag folk. såna som jag brukade känna, för längesen eller för ganska nyss sen. fast folk förändras, man växer ifrån varandra. ibland kanske det är bättre att man inte känner varandra längre och lever på det som var.

min snyggeickebygge är inte snyggeickebygge längre. fast han är söt ändå.

nu ska vi vara lediga fyra dagar säger dom. jag tycker det verkar onödigt nu nyss efter ett lov, det borde bli nästa helg istället. då hade man sluppit det fuckade biologiprovet. jaja. imorgon ska jag till skolan iallafall och göra svenska med sally amanda birger och mariella.

alla borde se the notebook. det är min finaste film. jag började nästan gråta, och jag är ingen gråtare. annars får ni se romeo och julia eller moulin rouge. det funkar också.


Kommentarer
Postat av: Amandaep

Nämen Tilda, vaddå "är inte snyggeickebyggare längre", bara för du känner honom? Det vore ju för synd tycker jag, xoxo a

2008-03-01 @ 01:00:49
URL: http://amandaep.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0