all because of you

det är så hemtrevligt här. någon springer runt där nere, maria ligger och snusar i sängen, och här sitter jag vid datorn. fast maria förtjänar att sova, hon gick upp cpE tidigt för att åka till körskolan, men hon hade iallafall varit duktig och nu ska hon lära sig backa runt hörn och starta i uppförsbackar minsann :) fast det där med uppförsbackarna kan hon visst redan. jaja, det blev iallafall fest en liten stund igårkväll, men vi åkte hem tidigt, satte oss i soffan och käkade chips istället (attans, nyttigheten försvann igen).
nu sitter jag och pratar med amanda på msn om hennes major problems, ska väl snart åka hem, eller när maria ska åka till jobbet (jag vill också jobba. nä, men jag vill bli rik. funderar starkt på espressohouse, någon som hört något om det?).
ikväll blir det fille och förhoppningsvis jagge om han tar sig ur sin sura cirkel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0