beautiful

blev upp relativt tidigt idag, och stan med maria. mycket trevligt, som alltid med henne. fick en massa ärenden uträttade, presentköp osv :) fick med mig ännu en randig klänning hem, attans. men den var ju så fin :) passar perfa till konfirmationen imorgon. halvlånga jeans blev det också, fast dom betalade mamma (hon skulle bara betala hälften men det visade sig att det var halva priset haha men det behöver inte hon få veta), och helt vanliga svarta träningsshorts, skönt.
och ikväll blir det packning, och så kanske jackie kommer och sover här :)

jag har kommit fram till väldigt bra saker idag. jag ska sluta jaga för jakten. försöka. jag ska komma på bättre skäl till att jaga. jag vet inte vad det skulle vara, men det måste finnas något. tills dess - ajdö flörtande. (hm. lite iallafall.)

jason mraz gör en fin version av christina aguileras låt beautiful också, om dock lite hafsig :) mysigt på något sätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0