för en lång lång tid

du säger att du är stark, att du varit genom det här förut
ni två hör hemma i ett rum med inga andra,
om jag var tio år yngre skulle jag inte behöva dig längre

ensam hemma, de andra har åkt till skanör och lämnat mig här, så nu sitter jag och lyssnar på håkan hellström & kent nu, på hööög volym, jag läängtaaar! klockan kan inte bli fem över fem snart nog. fast först ska mal komma hit och kolla film och fördriva tiden med mig, och äta choklad hoppas jag.

jag tror hårstrået igår skadade mitt öga lite, för det känns som att något skaver hela tiden, och jag tog nya linser så det kan inte vara dom heller. fast det kanske bara är inbillning, som att skavet måste kännas någonstans och därför lika bra kan göra det i ögat.

kärlek utan kyssar är som jag och maria utan cider och knäckebröd. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0