för en lång lång tid

jaha. så var tiden i halmstad avbrukad. mja, det var som det brukar. avslappnande, mycket mat, farmor och farfar som sprang runt och ojade sig (mest farmor som ojade och mest farfar som sprang) och en hel del badande på simstadion. på något sätt tycks alltid jag, pappa och ellen ha roligt där tillsammans, iallafall på kvällarna när farmor och farfar gått och lagt sig. det är som att alla släpper någon spärr där på natten när vi inte har något annat att göra och lika bra kan sitta och skratta och spela plump (jag vann, HA!) och sjunga barnlåtar (vem svänger på svansen i barfotadansen jo MOOUUMIIIN, en klassiker dör aldrig) tillsammans. men, skönt att komma hem iallafall.
har dock fortfarande en hel del magproblem. mådde fruktansvärt illa efter att jag ätit frukost idag, vet inte vad det är alltså. pappa och farmor tryckte i mig diverse mediciner, varav en var fruktansvärt äcklig och eftersmaken satt kvar hela dagen. dom tror att det är magkatarr, jag har ju varit sååå stressad på sista tiden med peace and love och att bo själv hemma och allt. hm, jag köper det inte riktigt, känns som att jag tagit det med ro, men så kanske inte är fallet. det hände ju faktiskt ganska mycket precis innan och under peace and love, som ändå spelade roll. jaja, det går nog över iallafall.

ikväll var jag med jagge och christian, kära återseenden, jag tycker om er två. det är tryggt med er på något sätt :) imorgon sätter träningen igång igen till gothia, känns väl rätt halvt med tanke på att jag börjar få ont i halsen och hosta. men, vi ska bli bättre än nånsin nu är tanken :)

och vet du vad? jag tänkte tanken. utan dina andetag. undrar om han står med henne nu. du gjorde det. det skulle varit vi.
vad jag bryr mig om nu är att få ut dig ur skallen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0