hey girl

inessa är födelsedagsgris idag, grattis sötis :* och hoppas din kväll ikväll blir lika bra som kvällen igår ;D<3

emma konfirmerades idag, så jag gick upp TIDIGT. eller ja. halv tio. sen lagom tills jackie smsade och sa att jag skulle gå ut började det spöregna. verkligen alltså, såna jetplan till regndroppar, jo man tackar! jaja, vädret tog innan akten i kyrkan var slut, (maja sjöng jättefint, och emma klyddade hahaha, nej du var så duktig så du med), så när vi kom hem till familjen nordin käkade vi smörgåstårta och sjuuuuukt god kolatårta, shit alltså! tack för allt emma och maria och tockaföräldrarna :D<3
nu är jag hemma efter en hel massa ätande och kurragömma-lekande med kusinen moa och ankan (jackie haha ;D), och ikväll blir det fest, så funderar på att sova en timme nu, packa det sista och cykla till dalby vid sju för att ta bussen till veberöd. blir nog rätt bra.

imorgon är det gothia, det ska bli rätt skönt. det är härligt att komma iväg, och med rätt folk kan det bli hur bra som helst trots allt. och att komma till gothia känns så vant och tryggt, det är lite som att komma "hem" till burgården, matsalen, personalen, kungsbacka, spårvagnen och allting. jaja, det fixar sig. om jag lyckas packa klart.

men först - sovdags! skriver säkerligen något mer i natt, vid två-tiden, när jag är hemma igen. pusshaaaj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0