hon är bättre

gjorde mig själv till medlem på lastfm.se (enligt tips från lizandra, tackar vi för!) och de gav mig tipset att lyssna på lasse lindh, OCH JAG GILLAR DET! han är fan mysigast nånsin. typ en blandning mellan håkan och winnerbäck och anttila och kent. JA!

det blev chill pastill hos kusinerna, som alltid. wii sports och wii fit var införskaffat, så en hel del motion blev det igårkväll. slalom blev min specialité, japp! dessutom hade de införskaffat VÄRLDENS sötaste kattunge, lilla gizmo, som låg och sov brevid mig på min kudde i natt och ideligen jagade sin egen svans. jag dör, en busig, gosig liten kattunge som aldrig blir stor står numera överst på önskelistan.

ikväll blir det malin tror jag. längesen sist! <3


Kommentarer
Postat av: sara

lasse lasse lindh :) underbar!

2008-07-21 @ 15:27:29
URL: http://zarz00r.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0