hurricane gilbert

idag träffade jag agnes, irktigt trevligt, kul att se dig lysa igen vännen. vi var i lomma och badade, vi och resten av skåne, och dessutom alla nyckelpigor i lomma kommun. fy katten. efteråt var jag i stallet igen och red blondie, gick bra idag med, inte som igår men ändå helt okej bra :) sen ikväll åt vi räkor och kollade på allsång, tänkte titta på morden i midsomer men jag är sämst på att inte titta på datorn istället och så fastnar jag här. attans. så inte mycket morden i midsomer, men trevligt med det i bakgrunden, sjukt mysigt program ja :)

och jag läntar tills imorgon. det kan inte bli annat än en bra dag. FÅR inte bli annat än en bra dag :) det ska bli moln på dagen men det gör inte så mycket, kvällen som behöver det fina vädret, det är huvudsaken :) hoho.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0