hurricane gilbert

jag kom på att jag köpte två koftor också :) en från benetton, den fick jag av mamma, svart och vit randig, och en svart från gina. toppen! jag trivs.

veckans schema ser ut som följer:
idag, sön: äta, träffa beccs
måndag: springa
ti: fille, träning, maria
on: fille&jagge, dala?
to: springa, winnerbäck!
fr:
lö:
sö: gothia

det ska också tryckas in träffa malin (HOPPAS JAG!) och packa inför gothia, halmstad och skanör.
trots allt att göra har jag dödtid, SÅ RING MIG. jag har alltid tråkigt. nästan. nä det har jag inte men ändå. ring!:D


Visst känns det fint att va vid liv, en dag till
visst känns det fint nu, hurricane?
Oh hurricane, nu är det lika långt till stjärnorna som stjärnorna till dig
alla talar om dig, hurricane
jag tror du grät och sa
först skratten, sen dom där tårarna
Vad skönt att veta, min vän?
När du tappar förståndet
Du inser snart igen,
att det inte är första gången

Och vem tror på evig kärlek
Ja, vem tror på den nu

mindre än två veckor kvar älskling :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0