imagine

japp, erik och erik kom tillslut igår, vilket blev till jagges stora förtret tillslut, de vägrade åka hem. jag tycker synd om stackars lilla jagge, fast med två sandbybor som inte vill gå, suck. själv åkte jag till maria för att uträtta ärenden och hälsa på henne och jerry :) hur sött som helst, japp.

idag vaknade jag av mormors röst på nedanvåningen, hon hade vägarna förbi för hon skulle handla hästmat i veberöd, ja ni hörde rätt ^^ dessa hästar alltså. men jag gick upp iallafall och satte på mitt trevliga humör, åt lite frukost, och nu sitter jag här, har varit i solen en stund också, eller molnen, men efter vad jag har hört så ska solen ta ändå :) dock blir det bara solning av framsidan, då min baksida fortfarande är illa sargad efter gårdagens strandtur. senare i eftermiddag ska vi först ta in dom små hästkrakarna och sen åka till nova, jag mamma och ellen. funderar på att börja packa lite till gothia så jag slipper panika sista kvällen, men det blir nog inte av. får skriva en packlista eller något istället. bara en vecka kvar, känns lite jobbigt. fast, sen är det ju håkan :) förhoppningsvis gånger två dessutom. tilda & maria, du & jag.

när kommer mina pojkar i dalarna hem? jag saknar ju er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0