loving you always

oj. det blev en körig dag. sjukt fin, men körig.
och oj vad jag är trött nu. får skriva allt imorgon.
winnerbäck var iallafall toppen, inte som håkan, men toppen.
tack för allt inessa, fille, dala och mosse :)
massa glädjemoment också rakt igenom, finns bara en glädjedödare, men han får finnas, det får vara så, allt känns bra nu ändå. det är som maria säger, jag måste sluta bry mig så mycket och bara låta saker hända - det löser sig!
I'm dying to live
coldplay är mysipys. loving you always, 46 sekunders härlighet
hoppas träningen gick bra för tjejerna idag.
nä, sovdags. för jag ska träffa mariaälskling 11 i dalby, så det blir en tidig morgon för att vara mig! (vi ska snart se håkan, YES).
nattis :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0