mad world

måste bara säga att jag är så himla nöjd med mitt gröngrön-randiga linne med en liten ficka och orange/röd rosett. det är riktigt gulligt. den idén tackar vi mamma för! ikväll ska jag inviga min randiga kofta tror jag. mums!

jag och amanda har legat i sängen heela dagen, med undantag för när vi åt mackor. sjukt skönt ändå. vid halv fyra-tiden blev jag utkörd, haha, så åkte jag hem och blev direkt igångsatt med att damma och sortera tvätt. WOHO. ikväll ska jag vara med sally och johan :)

watch me now when I fall, carry me

well well well. om det är någon som tycker det är roligt + har tid, så får ni gärna hjälpa mig att designa bloggen, för det här ser fruktansvärt tråkigt och alldagligt ut :)

Kommentarer
Postat av: A

Jag kan ... typ :P /a

2008-07-07 @ 20:21:24
URL: http://toast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0