nästan perfekt

måste bara säga en sak till
DET KLIAR PÅ MITT LÅR
och nästan perfekt är nästan perfekt
allt är nästan perfekt
just nu, tjugo i tre på natten mellan torsdag och fredag den 10 och 11 juli, är det nästan perfekt.
jag undrar vem som läser min blogg egentligen för om det är folk jag inte känner eller litar på till tusen eller inte är inblandade skulle jag kunna skriva just precis varför.
jag är redan i upplösningstillstånd för hur underbart kent och håkan hade varit på sofiero. jag måste dit. maria vi måste dit.

nu släcker de på scenen
nu återstår ett öronsus
spara känslorna till gryningen
ta in varenda blick och alla orden
det är tomt i garderoben
och allt har fått ett annat ljus
hon i baren räknar kassan
och vakterna går runt och flyttar bord
och allting, allting, allting
allting, allting, ja allt
är nästan perfekt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0