säg något snällt

haha när jag skrev mitt blogginlägg var jag 16 år, 7 månader och 2 dagar. nu är jag 17 år och 2 dagar. alltså firar min blogg 5 månadersdag idag :) lite kul ändå att jag kollade på gamla inlägg just idag.

jag undrar vad folk tänker på när dom läser min blogg. om dom blir nyfikna, för jag skriver ju trots allt ganska ofta ganska konstiga och kryptiska saker. om dom tänker på sättet jag skriver, om dom stör sig på att jag alltid skriver allt med små bokstäver eller om dom kanske tycker det är gulligt. ibland blir jag förvånad över folk som börjar prata om något jag skrivit i min blogg. förvånad över att dom läser, fortsätter läsa, och faktiskt reflekterar över det. det är kul ändå.

Kommentarer
Postat av: sara

grattis på 5-månadersdagen! ^^

2008-07-29 @ 23:41:58
URL: http://zarz00r.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0