self conclusion

det är dåligt att vara ensam hemma. för mig iallafall. det slutar med att jag äter massa skit. till exempel, idag har jag ätit två mackor med räkost till frukost, och till lunch en glass, en baguett utan pålägg och en chokladbolle. jag kommer bli tjock. kollade dessutom på någon sån sida, mitt midja-höft-förhållande är sådant så att jag lider risk för att få hjärt- och kärlsjukdomar. hm :S jag vet inte jag.

pappa och ellen har åkt med släkten till köpenhamn, jag vill också, men måste träna, annars kommer jörgen cutta mig. vet inte vad jag ska säga om torsdag, ska ju på winnerbäck så kan inte träna, men jag undrar om jag ska säga att jag ska till winnerbäck till honom eller om jag ska hitta på en nödlögn. jag får nog dra till med att det är en födelsedagspresent. fast det är det ju iofs. gutt!

för övrigt är baguetter sjuuukt underskattade.

har varit en ganska meningslös dag egentligen, har varit i stallet och tagit in mammas pålle, annars har jag inte gjort någonting förutom att sitta här, vilket ingen annan gjort nästan, så har varit väldigt segt. men ikväll blir det som sagt träning, och sen träffa maria :) toppen finemang.

Kommentarer
Postat av: sara

jag tyckte inte det lät så onyttigt :) du skulle bara veta vad jag sätter i mig om dagarna, haha :(

2008-07-08 @ 20:00:38
URL: http://zarz00r.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0