skönhetsmiss

det blev, som sagt, en slappedag som attans. gick väl in i duschen vid fyra-tiden och sen bar det av till sandby för att lämna moppen (ja, jag vet, men bor man här så..) och sen bussen in till lund och bio med maria jerry & lucas, hancock var filmen för dagen, riktigt bra faktiskt! helt klart över förväntan.
efter det blev det en snabbmiddag (med betoning på snabb) för att sedan rusa till botulf och ta en stadsbuss en station till domkyrkan och med nöd och näppe hinna med sandby-bussen. men, är man skillad så är man! :D på bussen mötte jag sally igen (träffade henne på väg till lund innan också, en trevlig överraskning) och så bar det av mot sandby. väl där lyckades jag hitta helt själv från busstationen hela vägen till amanda (!!!!!!) och ni ska veta att det är en himla bra bit!

det blev en kul kväll med lite morden i midsomer och myyycket prat och skvaller, till och med så mycket att sally lyckades missa bussen hem, attans. haha ganska kul ändå, nu får hon gå upp med amanda klockan sex imorgon när hon ska till jobbet :p heja! men INTE så här lång tid till nästa tjejkväll tack! såna behövs (:

dessutom fick vi ikväll ta del av amandas design-, tecknings- och sytalanger. helt sjukt! hon ska sy min balklänning, ja!

Kommentarer
Postat av: Angelica

hahah tack såmkt ;) alltså den verkar inte speoellt bra, ngt att rekommendera?:p ska nog se den iaf =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0