svenska hjärtan

men jag vill bara ha dig

hemma igen! jippi
men det har varit ett par underbara dagar i skanör, faktiskt, tror jag drar snart igen med alla kusinerna.

först var det onsdag och jag och maria såg håkan hellström och kent på sofiero. jävlar vad bra det var! kent överträffade verkligen sig själva, helt fruktansvärt bra låtlista, klåparen, socker, kevlarsjäl, 747, MIDVH, underbart verkligen. bilder kommer nog på bilddagboken när jag hittar sladden :) sen sov jag hos maria och nästa dag åkte hon till jobbet och jag började turen till skanör. shit vilken tid det tog! först bussen till lund, och tåget till malmö. sen hoppade jag på bussen till skanör/falsterbo som skulle ta 46 minuter, vilket redan där verkade lite jobbigt, men att bussen sen blev proppfull, att en tant satte sin väska halvt i mitt knä, att någon sparkade mig i ryggen och att det dessutom blev köer och tog en jääävla tid gjorde inte saken bättre. iallafall, drygt två och en halv timme från att jag lämnade maria var jag äntligen framme och det blev en heldag på stranden, som avslutades med sommarfest med folket där nerifrån. mysigt ändå! bodde hos kusinerna och sen blev även fredagen en heldag på stranden och kvällen fylldes med pizza, thaimat, GH och mariokart. idag blev sista dagen på stranden för denna veckan, kanske lika bra med tanke på färgskiftningarna i rött på min rygg. har varit ett par härliga dagar där nere iallafall, himla skönt att ha något att göra hela tiden, alltid någon som underhåller en, om inte en kusin så är det småbarnen calle och ella eller linus och filippa som är igång :)
dessa dagarnas kommentar stod min kära far för.
tilda: pappa var är alla kusinerna?
pappa: .... finns i sjön! :D

hahahahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0