this is the year

daaamn, nästan ingen är ju vaken vid den här tiden. tur att birger är här och underhåller mig! :) JAG HAR FÅTT EN NY CYKEL!!!!!!!! och jag kom på att jag har glömt att berätta om den otroligt vidriga incidenten med larven i osten jag åt, men det utelämnas nog för det är rätt äckligt ändå. alla var på bob hund igår utom jag, fast jag gillar ju inte riktigt bob hund heller kanske. jag är nöjd med min kväll som den var, nöjdAST till och med! klockan halv två bär det av till zoo, ojoj 2.5 h av väntan nu, jag kanske får äta något eller cykla ett varv på min cykel, eller kanske unna mig en dusch för att fira. hoho! och nu är det början på ett nytt år, ett år när allt bara ska leka och rulla på. JAG SKA SCHTEKA SOM ALDRIG FÖRR!
förresten glömde jag säga en sak, mammas häst sprang in i väggen igår hahahah, pantade jävel


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0