forgive but not forget

och vi som väntar på något gott vi väntar alltid för länge jag vet, jag vet
men ett liv med låga krav är som sommar utan sol, och vinter utan snö och vem vill leva så?
jag ger dig inte min morgon och inte min dag, du får nått så mycket bättre, du får hela jävla jag,
hela underbara, unika jag, inte något så fjuttigt som en morgon och en dag

jag var i stallet idag och red för första gången sen hästen skenade med mig i padocken haha ^^ inte samma häst dock, men det gick faktiskt rätt bra. hon har inte blivit riden på länge så hon orkade inte så mycket, men ändå. jag ångrar mig verkligen riktigt mycket ibland att jag la av med ridandet och satsade på fotbollen. särskilt nu när fotbollen fortfarande är lite upp och ner. mest av allt ångrar jag att jag inte fortsatte alls, utan släppte det helt och hållet. jag har ju tappat allting jag faktiskt kunde. att jag dessutom gav upp världens bästa häst känns ju inte heller så bra. jaja. det blir till att jobba om jag vill få tillbaks det jag hade. och jag vet inte om det spelar tillräckligt stor roll för att jag faktiskt ska orka kämpa lite. jag tror inte det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0