beskyddaren

jag och min syster bytte mobilskal idag, så istället för den fina mörkblåa jag hade innan, är min mobil numera rosa. grisrosa. jag har inget emot rosa, men jag saknar den blåa. det känns som att byta personlighet nästan. näokej. jag är rätt töntig har jag kommit på. såna saker blir större än dom borde ^^

samma sak är det att jag bryr mig och oroar mig för mycket om allting. om någon är trött och inte svarar likadant som den brukar när vi pratar så går jag och oroar mig ända tills personen i fråga blir piggare (=som vanligt) igen. jag är också alltid sjukt rädd att jag ska såra någon, eller att någon ska störa sig på något med mig och göra dom irriterade eller sura på mig. jag måste sluta tänka så mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0