chans

en midsommar. ett midsommar? en midsommar tror jag nog. det blev helt okej, kunde varit roligare, men det var helt okej :) vi var först och gjorde oss klara hos maria, sen åkte vi till genarp och käkade med killarna, efter det åkte vi till dörröd och ted, som hade fest. tack för allt ted! efteråt skjutsade aleks syster hem oss (tack) och sen sov jag och jackie hos maria. idag har vi bara slappat hela dagen, kollat på 27 dresses, sjukt söt :) ikväll ska jag på bio med maria, tacka gudarna för det, jag tänker inte vara hemma mer än nödvändigt.

och varför det, tänker ni kanske då (eller inte, men ni får veta ändå). jo, kanske för att min mamma är som hon är, kanske för att jag bor i en håla mitt i ingenstans, kanske för att det enda jag får höra när jag väl är hemma är pikar om att jag inte är hemma. liksom, JA OKEJ, men det gör det inte så kul att vara hemma när man får kommentarer som "ja, nu när du för en gångs skull är hemma kan du väl.." osv, jag pallar inte det. dessutom har hon börjat kommentera min vikt, det är fan inte rätt, ens föräldrar ska inte göra sånt. visst att jag har gått upp i vikt på sista tiden, men det vet jag väl själv lika bra som hon, jag vill inte höra det från henne. även om hon är min mamma är det fruktansvärt oartigt att påpeka någons vikt, och det gör ingen gott, jag blir ledsen och sur, och det går ju ut över henne eftersom att hon orsakat det från början. nä, fan vad lack jag blir. ge mig peace and love nu, flera dagar iväg, konstant borta och det enda man behöver tänka på är att leta efter den där snygga killen man såg där eller vilka man ska välja bort för att man inte hinner med alla bra band. eller, det är iallafall min vision. och solsken ska det vara. det finns inget annat, då krashar jag.


Kommentarer
Postat av: Angelica

Du är alltid lika fin Tildaa! :) Håller med dig man blir så trött på föräldrar, min mamma klagar på att ja tränar för mkt och går ner för mkt, vart ska de ta slut liksom? De e precis som att dom ALLTID ska ha ngt att klaga på :S



Btw, ja gillar din blogg :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0