come undone

alltså herre gud, jag är ju rätt besatt. blev nästan förbannad innan när jag kollade runt haha, lite fjantigt av mig egentligen, men just hon också. nä, det håller inte ^^ jag måste skärpa mig!

maria har varit min räddare i nöden den senaste tiden. har levt ihop den senaste veckan, helt underbart. först var mina föräldrar borta, då bodde hon här och på dagarna jobbade vi (sommarveckorna i mitt hjääärtaaa), sen midsommar hos ted och sen sov jag hos henne, och ikväll var det bio. jag är verkligen glad att jag har dig, det är du och jag mot världen på riktigt igen. <3

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag håller med dig, det är du&jag mot världen igen! <3

2008-06-29 @ 16:09:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0