dom dimmiga dagarna

HÅKAN I MITT HJÄÄÄRTAAAA :D klarre


idag städade jag på mitt rum, och då hittade jag mina gamla brev från låg och mellanstadiet när vi hade brevlådor i klassrummet. där var en hel del från jenny alltså, såna minnen :) måste tilläggas att 90 % av breven innehöll: hej, hur mår du? jag mår bra. jag tycker du är snäll. med diverse stavningar, så himla gulligt ändå
det sötaste var ett kärleksbrev från axel, han hade ritat ett hjärta och skrivit axel L + tilda i det, och brevid hade han skrivit att vi kunde bli tillsammans, och brevid det sin kärlekslista, och jag stod överst :) efter mig kom julia, alma, amanda och josefine i ordning tror jag. den satte jag upp på väggen bara för den var så söt. funderar på att rama in den :) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0