enjoy the silence

jag tror jag har bestämt mig lite nu, för att möjligtvis försöka. iallafall lite. fast samtidigt vill jag inte rusa in i något som bara känns halvt, men oh så fint det hade kunnat bli. på ett sätt älskar jag tanken, men ändå känns den fruktansvärt långt bort. som en helt annan värld, mer än något som faktiskt skulle kunna hända när som helst, bara jag ville det tillräckligt mycket.

sitter här, kom precis hem, och här väntade maria och jaqqe. vi ska ha mys ikväll, sen imorgon åker jaqqe till tandläkaren och vi till sommarveckorna. hade första dagen där idag, 39 var vi "bara". blev lite kaos när det började spöregna och alla skulle in i det lilla klubbhuset, då fick stackars johannes ont i öronen. vissa gör mer avtryck än andra, man minns som lite mer helt enkelt, och fastnar lite extra för. några av mina såna är fabian som är pytteliten och söt så man smälter, christoffer som är alla tjejernas favorit och minisarna isak och catharina som har blivit mina små klängapor, men fan vad jag gillar det. visst blir man trött, och ibland hatar man dom, men det är ändå så sjukt underbart. imorgon kommer den lilla grisen och hälsar på, och den stora med (hultgren).

tror jag får skriva några inlägg nu så att jag kan uppdatera allt som hänt på sista tiden :)

Kommentarer
Postat av: A

Haha, kladdade ju bara :P Aja, tack ändå <3 :D

2008-06-17 @ 22:28:55
URL: http://toast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0