have you no pride

the donnas, passar rätt bra med dagens inlägg idag också kan jag känna

en kille addar mig och är jävligt obehaglig.

han: hej, jag saknade dig så fick göra en ny msn så jag kunde adda dig!
jag: hm okej, hej?
han: bara du var elak innan och blockade mig.
jag: har jag haft dig på msn innan?
han: jaa, men du blockade och tog bort mig
jag: jaha. vem är du och hur gammal är du?
han: 24, kommer från lund, du kommer nog inte ihåg mig för vi lärde inte känna varandra precis
jag: nä, kanske just för att du var 24 ^^
han: du kanske bara "håller" dig till killar i din egen ålder, men det är fan inte klokt, menar, du är inte 12 för fasen. jag: nej, och du är inte 18
han: nej men det är en jävligt osexig inställning, att du inte kan prata med någon som inte är 17-18 år, tiderna förändras.
jag: ja men då kan du ju ta någon som är 8 år äldre isåfall.
han: jag tycker du är lite falsk så du kan blocka mig igen om du nu vill, orkar inte med din attityd

block! sen skriver en annan msn, som addade mig för ett tag sen men som jag inte fattat vem det är, förrän nu:

han: som sagt, jag gillar lite yngre tjejer. man mår bättre då, lite åldersskillnad har aldrig dödat någon. sluta va så jävla snäsig.
jag: du är fan sjuk i huvet

och block på den också


fan vad sjuka människor det finns. man blir ju rädd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0