help

tog en quiz på facebook som hette dr. phil's personality test, och fick detta resultatet:
Others see you as someone they should "handle with care." You're seen as vain, self-centered, and extremely dominant. Others may admire you, wishing they could be more like you. However, they don't always trust you, hesitating to become too deeply involved with you.

nu vet jag att man inte ska hänga upp sig på sånt, och att det faktiskt inte alls behöver spegla verkligheten, att det oftast inte gör det heller, men jag kan inte låta bli att börja fundera. är det så? bör man ta det försiktigt med att lära känna mig och tveka på om man vill komma för nära mig? jag hoppas inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0