hitten

den låten ger fetaste festivalkänslan alltså, helt sjukt. eller inte för att jag direkt varit på festival, men ändå. känns som att det borde vara så. ahh :) snart peeaaaceee and looooveeee, 8 dagar kvaar!

jag älskar sommarveckorna. jag älskar när barnen klänger på oss, och blir helt lyckliga bara för att vi vill jaga dom runt runt runt på fotbollsplanen. jag älskar när dom kommer och är ledsna och kryper upp i ens knä, eller hoppar upp på ens rygg och ställer sig i kö för att få leka häst med en.
iallafall nu i efterhand. fast det där med knäet är mysigt.

fotbollen suger mest för tillfället. är sjukt opepp, stämningen har varit usel på sista tiden, och spelet ocskå. träningen idag kändes dock som ett steg i rätt riktning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0