jag är hos dig igen

winnerbäck! vet inte om jag har haft denna låten innan, men ändå :) den är himla fin alltså

det har varit en fin helg!
började med torsdagkväll, då tränade jag först sen åkte jag och hälsade på fille och dala och vi tittade på film (sov) och sådär.
på fredagen var det loppis hela dagen, duktigt värre! hoppas vi fick ihop en himla massa pengar nu till gothia och allt. på kvällen åkte vi till lomma och hade mys på stranden, riktigt kul faktiskt :) efteråt åkte jag med amanda hem och så åt vi varma mackor och drack mjölk, sen sov jag där.
vaknade med henne på morgonen på lördagen, efter en svettig natt (jag råkade sno täcket) och sen hem och spela match. förlorade med 2-1, lite retligt men ja, spelet var fortfarande inte det bästa så vi har oss själva att skylla.
på kvällen var det först familjemiddag (jag hann dock inte äta) och sen åkte vi till lomma igen, fotbolls-EM och kubb hos dala :) sjukt trevligt (tjejerna vann såklart kubbturneringen). efteråt hamnade jag hos sally och vi gick och la oss efter myrkrig och nötkrämsätande. sen på morgonen åkte jag iväg till lomma och träffade anny lizandra och inessa, och så gick vi till stranden och stekte hela dagen, jag brände mig rätt rejält på högra höften och i knävecken
nu sitter jag mest här och har lite halvfrossa och är sugen på chips, funderar på att åka till dalby och handla, eller kanske gå och lägga mig.

denna veckan blir nog ganska chill, måndag tisdag onsdag är vanliga dagar, även fast vi inte har något att göra i några ämnen nästan, torsdag slutar vi 11.10 och sen är det skolavslutning på fredag, sjukt skönt. hoppas verkligen inte det blir så dåligt väder som de förutspått till denna veckan nu, synd om alla stundenter

nedräkning till peace and love: 10 dagar kvar :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0