kom

winnerbääck, på sofiero i juli förhoppningsvis, premiären och allt, bangar INTE :)

nu sitter jag i skolan, har varit duktig och skrivit fysiklabben.
var hemom innan och pratade om sommarveckorna med maria, älskling
sen fick jag mvg i engelska, woho!:D sjukt nöjd ändå
förövrigt känns det som att det är helt onödigt att gå i skolan nu, vi gör fan ingenting, men egentligen, vad skulle man gjort hemma i detta mögiga vädret. jag vill ju ha sommar på SOMMAREN för fan.

det är skitnice att vi slutar på fredag. fast jag har kommit på en dålig sak, ingen snygging på HEEELA sommaren
förhoppningsvis hittar jag någon annan att vila ögonen på, mm

jagge har varit borta i 5 timmar nu. fast jag föredrar marken framför flygplan


han säger: allting går att leva på, men man nästan måste vara två
han vet hur man dövar ensamheten, han vet hur man kastar allt man har
han vet hur man flyr från den här planeten, men han vet inte hur man stannar kvar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0