photobooth

haha alltså, det går utför med min stackars blogg. den kommer snart börja gråta, har varit nere på 1 och 2 läsare nu några dagar, illa som attsingen.

men man orkar inte riktigt på kvällen när man har haft 40 barn springandes i hasorna hela dagen. kom på vid fyra att jag varit törstig sen tolv, men varje gång jag var på väg att hämta något att dricka kom någon och hade ingen att spela kort med eller behövde hjälp att hitta sina skor eller var ledsen något annat världsproblem. sen är jag ju rätt tankspridd för tillfället också, kan kanske vara det med. vet inte riktigt varför, men har varit riktigt förvirrad alltså! helt sjukt. fråga bara maria, haha, pratar med mig själv hela tiden och säger konstiga saker och hon fattar noll. måste skriva några citat från sommarveckorna också.

: tilda, varför är du så tjock?
: aleks, varför är dina såna större än dom andra flickornas?
: tilda, vet du, dina såna hoppar när du spelar fotboll.



jag tror jag har funderat ut det bra i mitt huvud, men magen är inte riktigt med på noterna. tanken är fin, men känslorna vill inte riktigt som jag än. jag hoppas verkligen det blir bättre, för det hade varit fint fint fint.

imorgon är det midsommarafton, det ska spenderas med min älskade maria, aleks, jaqqe m fl i dörröd :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0