precis som romeo

kunde du älska mig, om jag föll i tusen bitar? 
som jorden älskar månen
som sjömannen älskar havet
som tågen älskar rälsen
som fångar älskar flykten
som barnen älskar julen
som korten älskar turen


mår rätt så dåligt för tillfället
cpont i magen igen
fan vad detta aldrig släpper
har varit magsjuk sen i torsdags, mår iallafall inte illa nu
men jävligt ball på peace and love, har bara sett två band ordentligt, suttit och lyssnat i kanten på dom andra
håkan hellström i mitt hjärta. kent också, men mest håkan. maria, halmstad måste bli av, jag skiter i om vi kommer till final i gothia, håkan är viktigare.
fast även om jag bara lyckades se två band så var det fett lätt värt det ändå
trots all skit, trots allt illamående, trots alla äckliga bajamajor
sista kvällen gjorde det så jävla mycket
tänk om jag inte hade varit magsjuk resten, fan vilken pepp det hade varit
jag hade älskat varje sekund

nu sitter jag i min vita håkan hellström-tröja och myser
jag duschade, men det rann inte av mig
det rann ur mig, och fick allt att kännas lite bättre


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0