sång i buss på villovägar 2007

ja, jag skulle ju skriva lite om de senaste händelserna, eftersom jag missat det här.

i torsdags var jag runt på tre olika studenter, började med mat hos tessi, grattis! sen efterrätt hos birgers storasyster sigrid, grattis igen! och slutade med dans hos antons storasyster amanda, sist men inte minst, grattis! en otroligt trevlig kväll, tack för allt, mest sally :)

på morgonen gick vi upp tidigt för att göra oss i ordning inför sista dagen i ettan. som jag skrev i föregående inlägg, känns avlägset. men iallafall, vi lyckades ta oss till skolan, en trevlig stund i aulan och sen vidare till nils och äta kakor på hans innergård med allihopa. så mysigt, jag kommer sakna er i sommar även fast jag aldrig skulle erkänna det :) sen drog powerofsex över sundet till helsingör och åt heldansk mat (nästan) på en kinesisk resturang och köpte saft. på kvällen åkte vi först hem till amanda och "förfestade" och sen gick vi till hennes kompis michel som hade fest :) tack allihopa för en riktigt härlig dag och kväll, särskilt tjejerna såklart! <3
förövrigt har vi numera en bilddagbok, http://4blondinerochja.bilddagboken.se, helt klart sevärd alltså haha. vi är fina ändå.

efter sandby sov jag hos maria, och vi vaknade tidigt och träffade födelsedagsgrisen jaqueline på bussen och åkte till nova och shoppade ett tag :) sjukt kul ändå, hade glömt hur kul det är att shoppa, inte bra för plånboken att komma på det igen. kollade match, sen åkte jag hem och förberedde inför tjejkvällen, blev en riktigt mysig kväll tillslut med malin, una, sally, amanda, inessa och anny. tack tjejer! sjukt kul att ni verkade trivas så bra ihop :) får hoppas att ni faktiskt gjorde det på riktigt också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0