with every heartbeat

idag har varit en fin dag :)

började med att köpa COLDPLAY-biljetterna till mig, malin och maria. kanske inte de bästa platserna, men vadfan, vi ska dit!:D sen åkte jag och shoppade med mamma, alltid lika bra, man får med sig himla mycket hem. idag blev det:
- ett par sjukt söta slip in-skor, vita med en rosett från bianco
- en matt blå halvlångärmad tröja med vita ränder från H&M
- ett linne med båtar och livbojar och ankare och sånt från gina tricot
- en vit långärmad tröja från H&M
- en svart bh med vitt mönster från H&M
- en ljusblå trekvartsärmad tröja med randiga ränder, vet inte hur jag ska förklara riktigt, men från camilla iallafall
- sist men inte minst världens skönaste gråa championtröja med luva från stadium.
en hel del som sagt :) och mamma hittade också skor och en tunika. dessutom fick vi ÄNTLIGEN köpt en ny pincett, den vi hade för tillfället är fruktansvärd, funkar inte alls, för den bra försvann ju. men iallafall, nu är vi på g igen, ögonbrynen ska plockas som aldrig förr! ;)

när vi kom hem köpte vi tågbiljetterna till stockholm (det är på riktigt nu!) och sen epilerade jag benen. inte det skönaste jag gjort, och ser för tillfället ut som att jag har fått någon pricksjuka på benen, men det borde lägga sig tills imorgon :) bra att få det gjort iallafall inför peace and löööv (fick ett sms från dala innan också, de var på området nu, jag vet för fan till och med vilken färg det är på banden, JAG DÖR, det är också på riktigt!!!!)

bara tre dagar kvar nu, sen drar vi till dalarna :) fyfan vad kul det ska bli. dock aldrig kul att packa, jag hatar det. nu tänker ni nog ja men vadådå, ingen gillar ju att packa, men alltså jag verkligen avskyr hatar äcklas av det. det är bland det värsta jag vet. det är till och med bättre att packa upp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0