I will be your safety

ibland känner man sig ensam, fast egentligen är man aldrig det. inte att förglömma :)

en fin dag i det stora hela måste jag säga. träningen var riktigt härlig, gjorde dagen absolut. One tree hill är förövrigt också grymt underbart, ett avsnitt kvar på säsong tre nu, fast ellen har redan avslöjat att det var ett dåligt slut, skitunge. längtar tills vi får låna hem resten av grey's av kusinerna, för det är fan oslagbart.
fan vad jag tjatar, jag har inget liv :D

på lördag åker vi till lido de jesolo, ska bli riktigt härligt :) känns dock lite avigt att åka iväg nu, men brukar bli sjukt bra när man väl kommer iväg. frågan är bara hur det ska gå med packningen och pluggandet inför det fuckade biologiprovet som inte kommer gå alls bra. yeeeeees. jag älskar ju att plugga, och packa också för den delen ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0