mums

haha nu är vi där igen. typ noll läsare, och noll kommentarer, men wtf. kanske inte så konstigt med tanke på hur meningslösa mina inlägg är egentligen :)

började med engelska i morse, sen föreläsning på universitetet om utrotningshotade djur och sånt, alltså jag hatar seriöst vår biologilärare thomas. han är vidrig, och äckligt tråkig. denna föreläsningen passade säkerligen honom perfekt, för jag har inte hört mycket tråkigare i mitt liv. dessutom sa han fel när han berättade vart vi skulle och vi kom in en kvart för sent till föreläsningen, självklart satt han själv redan där och blängde på oss med sin lilla älsklingsaugust. morr.

sen var det korridorskonsert på spyken, ändå kul, dom var duktiga, fast det tog ett tag innan dom kom igång :p gjorde klart inlämningen från redovisningen med sally eftersom amanda skulle plugga till spanskprovet (hoppas det gick bra <3) och sen fysik. vi fick tillbaka provet, fyfan vad nice det var! blev grymt nöjd med resultatet, hade fullt på VG-poängen och bara missat ett på G. iofs inget MVG-prov, men ändå, sjukt skönt :) sista lektionen var historia, planerade i princip vad vi skulle ha på provet efter påsk, sen hem och nu är jag här och skriver ännu ett meningslöst inlägg.

ikväll blir det antagligen hem till måns med lite folk, d-dag imorgon, bangar inteeeeee :D alla älskar spyken.
förövrigt är det mest lyckligt nu. så sjukt skönt.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Du har inte noll läsare, jag läser alltid juuu! ;) Vet du vad det är för spyken elever som ska komma och ha konsert på nyvång på fredag?

2008-03-11 @ 21:38:28
Postat av: Amandaep

Jag läser, ibland :P

2008-03-13 @ 15:54:56
URL: http://amandaep.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0