påsk & helg

så var påsken över. släktmiddag i lördags, jävla massa mat. sen på kvällen var det KEENT på baltiska i malmö, som 18-årspresent till maria. där inne träffade vi oskar elin & elias. missade förbandet, familjen, pga toalettbesök etc men ändå, kent var sjukt bra & vi hade en riktigt rolig kväll :) hoppas du också var nöjd maria <3
efteråt åkte vi till genarp och fick en spännande fortsättning på kvällen/natten. vaknade på söndagen i en alldeles för trång säng och åkte till maria vid tolv, och kollade lite på One Tree Hill, maria sov en stund & sen ringde jaqqe och vi bestämde oss för att ses på kvällen och äta pizza & mysa. efter pizzan hamnade vi i genarp igen, trevligt värre :) sen kom kung maestro & tjofsan och hämtade oss och vi åt lite och gick och la oss alla tre i jaqqes säng, myspys :) tack för en jättetrevlig kväll allihop, särskilt maria & jaqqe <3
idag när vi vaknade åkte vi till stallet, och sen till dalby för att kolla på 92ornas match. jag säger bara ett ord - SNÖ! fyfan vad kallt det var, tog två timmar att få upp värmen igen när jag kom hem. nu sitter jag här och våndas över att behöva ge mig ut och köra moppe ikväll, men vad gör man inte för sina vänners skull, haha (: dom får ta mig som jag är - i mjukis & långkalsonger. mums! :D

förresten så säger vi grattis i efterskott till lilla fredrik som fyllde 15 igår :) hoppas du fick världens bästa dag.

imorgon är det d-dag & jag ska sooooova. sen behöver jag plugga också. kemiprov på fredag, får väl se hur det går. känns inte som att det är så svårt men lär väl få en chock när jag väl börjar plugga och inser hur mycket det är egentligen ^^ men, den tiden den sorgen :) förmodligen blir det stan också, behöver skooor, & sen träffa ludde också en stund :D om tre timmar kommer han hem, saknis. på kvällen är det träning, bangar inte! behöver göra mig av med extrakilona från italien igen, fyfan.

image5

dessutom är ju kate moss inte fy skam alltså. usch.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0