för sent för edelweiss

håkan igen

denna dagen har varit en mardröm. började med att prata med amanda (inte dåligt i sig, bara dåliga nyheter <3).

sen när vi skulle fika, så bajsade en fågel på min arm och min fot, och redan där borde jag gått hem och lagt mig.

på eftermiddagen ringde mamma och berättade att ellen var på väg med ambulans till sjukhuset. hon hade trillat med cykeln, och landat på axeln och huvudet. så nu har hon ett jack i tinningen som de inte vågar sy för de vet inte om det är grus i det, hon har skrapat hårbottnen och ansiktet axeln och armbågen är helt blåslagna.

dessutom gick matchen åt helvete, fy för kattsingen

jag behöver sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0