Kärlek är ett brev skickat tusen gånger

så sant som det är sagt, av kungen själv, håkan hellström såklart.
har fått hans två senaste skivor nerladdade och skickade av dala, det tackar vi MASSOR för, underbart
förhoppningsvis blir det siesta och håkan också, ännu underbarare
och anttila osv osv :) bangar intee. hade inte bangat p&l heller, jävla tomma plånbok..
men en helsommar med maria blir det :) sommarveckor, gothia, utlandsresa.. bangar inte! du är underbar <3


idag har varit en fin dag. så vem det nu var som kommenterade igår, jag jobbar på det :) jag vill vara glad, jag gillar inte mig själv när jag är nere, jag blir så jävla gnällig och störig då. men det har varit mycket. förlåt :)


vad jag bryr mig om nu är dina armar om mig,
även om jag vet att jag måste glömma dig

nu är det bara 728 dagar kvar! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0