nicest thing

kate nash <3

en mysig kväll :) var först hos nille, och där var även freja jens qualli jp och armin. trevligt värre, längesen sist. vi grillade och så, sen stack alla på olika håll och jag hamnade hos fille & dala igen. myspys.

ibland förstår jag mig inte på världen.
hur vissa blir som de blir.
hur saker kan förändras så mycket.
hur olika folk ser på saker och ting.
hur känslor kan försvinna, eller plötsligt uppstå.
hur folk tänker när de är omöjliga.
och hur kär man kan bli i kärleken.

det är helt sjukt egentligen. men vem älskar inte att bli omtyckt? alla älskar uppmärksamheten.
ibland känns det som att man sympati-tycker om för att ingen ska behöva bli ledsen, och för att man själv ska få trygghet och en fast punkt. ofta börjar det iallafall så för mig, sen slutar det tvärt om. med att man själv är den som blir omtyckt för sakens skull och sen lämnas man i sticket, inte kär i kärleken längre utan i personen som blev kärleken.

detta är bara tankar och har ingen förankring i något som har hänt nyligen så det är inget personligt mot någon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0