precis som romeo

håkan igen :) finfinareFINAST.

jahaja. har varit dålig på att skriva nu.

i tisdags hade vi d-dag, skrev kemiprov och sen åkte vi till lomma och mös och åt glass. fan vad jag tycker om er tjejer, är verkligen jätteglad att vi börjat umgås mer på riktigt nu.
igår var det först en visit hos inessa sen drog vi till bjärred. många plus och minus men en fin kväll allt som allt tycker jag. sen sov jag hos sally, eller ja. sov och sov, vi sov mest när vi inte borde sova. dvs när fotbollen redan hade börjat. helt sjukt, fattar inte hru det kunde hända. vi var vakna kvart i sju för klockan ringde, jag vände mig om och sa till sally: nu får vi inte somna om, och så var klockan plötsligt halv nio! så vi stressade oss igenom en påklädning+frukost och gick bort till klostergården och anslöt till nv1d lag 1. vi var fett bra, vann de första två matcherna i gruppen, sen sa pedra: jättebra, nu är ni vidare, för både 1an och 2an går vidare! :) vi bara jaha toppen, så vi ansträngde oss inte alls sista matchen och förlorade med 4-0, så får vi reda på att det bara är de tre bästa tvåorna som går vidare och vi har släppt in 2 mål för mycekt för att bli trea. så onödigt, annars hade vi kunnat gå vidare ju! jaja. finalen gick mellan bp och nv iallafall, tror dock det slutade med att bparna vann (inte så konstigt kanske)
sen åkte jag inessa anny och måns på utflykt :) en mycket trevlig eftermiddag, man tackar man tackar.
träningen ikväll, kunde inte vara med med benhinnorna. pallar inte få problem med dom igen, får nog reducera antalet matcher jag spelar, inte bra när det blir som förra veckan, tre matcher. tror det är därför jag har fått benhinneinflammationen igen. jaja, det går nog över. match på söndag, då SKA det vara bra :)

det finns ingen tid kvar,
det finns ingenstans att gå
solen har gått upp, den skiner inte på oss

Kommentarer
Postat av: D

Var det inte du som lämnade manda i sticket!!? Jäkla kompis alltså? Och så nämner du inte ens det i bloggen..

2008-05-16 @ 21:17:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0