strawberry fields forever

idag har varit en fin dag.

började med nationella i matte B, gick nog rätt bra förutom att de fuckade lärarna sa att man skulle hoppa över uppgifter man inte fick hoppa över och sen inte berättade det förrän efter att jag hade gått.. kul ju
iallafall så var jag klar med provet tidigt, så jag joinade matte C-arna och åkte till dalby och åt hahaha, lönt

sen åkte vi tillbaks till lund igen och hade historia, valter var pepp på att bli av med oss tror jag, så vi hade en genomgång sen fick vi ett papper och gick hem

förövrigt har det varit stört varmt idag, som ingen nog kan ha gått miste om. första dagen detta året man verkligen har känt att man borde ta av sig tröjan om man inte vill avlida. så det gjorde jag när jag kom hem, och nu sitter jag här utan tröja, precis ingången för det började blåsa. hur underbart som helst.

ikväll är det match med j-laget, thif-lbk. får väl se hur det går och hoppas att vi inte faller ihop som vi gjorde sist.


tror jag ska börja med dagens låttips som rubrik, dagens låt är strawberry fields forever, enligt mig en av beatles absolut bästa låtar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0