the remedy

(jason mraz, han är mannen)

amanda är ett lyckopiller utan dess like. sådeså.
om jag inte hade haft dig hade jag nog fallit ihop. eller iallafall ojat mig MYCKET mer.

jag har en trogen följeslagare, det är min förkylning. den sviker aldrig!
just nu: cpont i halsen. verkligen jätteJÄTTEont. och imorgon ska vi filma en jävla massa, och spela match också, mot GIF Nike, serieledare, känns väl lagom bra sådär. är inte pepp, nej. vill helst bara sova i solen

ikväll har jag varit med mina gamla tjejer, eller vad man ska säga :) firande av agnes födelsedag (i förskott) och malins (i fett efterskott), mycket mysigt. först bakade vi kaka, sen grillade vi kött  och diverse grönsaker (bl a morötter) och åt med potatissallad och så, sen satte vi oss på gräset och åt kakan och lite glass (MUMS), sen satte vi oss i uterummet igen för det blev kallt, och så eldade vi marchmellows över ljus och hade det mysigt :) en långpromenad blev det sen.
jag och una var dessutom duktiga och CYKLADE till dalby! creds till oss, man tackar, man tackar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0